« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 6. a i 6.b razreda naše škole pod vodstvom prof. Biserke Ćurčija tijekom proteklih mjeseci uključili su se u projektni ciklus OTKRIJ TAJNU ZA BUDUĆNOST SJAJNU u organizaciji Školske knjige.
Teme za istraživanje ponuđene su u slijedećim okvirima: Štiti vodu za globalnu slobodu, Nek' ti edukacija bude inspiracija i Ispiši stranice koje pomiču granice.
To je bilo dovoljno motivirajuće da bi na kraju sve rezultiralo s tri osmišljena i provedena projekta.
U projektu Obnovljivi izvori energije tri učenice 6.a razreda veoma kreativno su provele istraživanje o energiji vode, vjetra i Sunca.
Karlovačke rijeke su prirodni resurs koji možemo pretvoriti u energiju ne ugrožavajući i ne zagađujući okoliš. To je bio motiv za projekt pod nazivom: Što sve mogu karlovačke rijeke, koji su izradili učenici 6.b razreda.
Učenica 6.b razreda Regina Horvat samostalno je radila na projektu pod nazivom Kugina kuća, kojim je aktualizirala trenutačnu epidemijsku situaciju.
Tijek i zaključci provedenih projekata nalaze se u prilogu.