« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Potaknuti korisnim i zanimljivim projektom Zlatniki našega kraja te projektom U potrazi za zlatnicima Dubovca (dan otvorenih vrata), odlučili smo se za inicijativu pod nazivom Zlatniki našega kraja II.
Učenici su u obje smjene slušali predavanja, sudjelovali u pojedinim zanimljivim radionicama, gledali izložbe razglednica, poštanskih maraka, starih spomenara. 5. d razred je izrađivao autorske razglednice našega grada, a mnogi učenici su bili zainteresirani za radionicu izrade torbica za pisma, spomenara i sl.
Učenici su tijekom školske godine skupljali: stare čestitke, dopisnice, razglednice i spomenare. Također, proučavali su kako su se nekada pisale tj. kako su se čestitali:
Ciljevi koje realizacijom projekta želite postići:
Očekivani rezultati projekta:
Po završetku projekta očekujemo da će učenici bolje upoznati svoj zavičajni govor, upoznati stare običaje, ostvariti bolju povezanost sa starijim članovima u obitelji te naučiti kako kvalitetno komunicirati. Konačni rezultat projekta će biti publikacija Zlatniki našega kraja II. Nadalje, učenici će razviti svoju kreativnost u literarnom i likovnom izražavanju te će svladati osnove korištenja digitalnog aparata, naučit će osnove uređivanja web stranica i kreativne načine korištenja Interneta.
Želja nam je, upravo kroz ovakve projekte, oblikovati našu knjižnicu kao pravo multimedijsko središte, ne samo za nastavu, nego i za slobodne aktivnosti, te učenicima omogućiti da dolaze i nakon nastave. Upravo će kroz planirane radionice moći kvalitetno provesti svoje slobodno vrijeme, pokazati svoju kreativnost, steći nova znanja i vještine. Ujedno, bit će to prilika za druženje s vršnjacima, ali istovremeno i sa starijim i mlađima od sebe. Tako ćemo ovim projektom poboljšati međugenerecijsku komunikaciju na dvije razine – među učenicima naše škole, kao i između učenika i njihovih roditelja, baka i djedova. Uza sve to, smatramo da će djeca knjižnicu početi doživljavati ne samo kao mjesto za posudbu knjiga, često tek obavezne lektire, nego mjesto gdje se mogu doći zabaviti, družiti, razgovarati, stvarati i, naravno, pokazati rezultate svoga rada.