Projekti
Obavijesti
Primjena CLIL metoda u nastavi Prirode
Učenici 6. d razreda pokazali su kako učenje može biti zanimljivo, moderno i korisno kada se povežu različita područja znanja.
Dječja prava – temeljna vrijednost Europske unije
U školskoj knjižnici održana je radionica kojoj su prisustvovali učenici 5.c te su kroz interaktivan rad istraživali najvažnija prava djece.
CLIL radionica: Comparing the Old and New Stone Age
CLIL pristup pokazuje kako učenje povijesti može istodobno postati i učenje jezika – zanimljivo, praktično i motivirajuće!
Erasmus +
Erasmus + KA210-SCH- + Mala partnerstva za područje odgoja i općeg obrazovanja: Projekt BETTER (BEtter Teachers and Trainers in CLIL in EuRope).
Osnovna škola Dubovac sudjeluje kao partner u Erasmus+ projektu BETTER (BEtter Teachers and Trainers in CLIL in EuRope) u okviru akcije KA210-SCH – Mala partnerstva za područje odgoja i općeg obrazovanja.
Let's Meet to Learn Together
Projekt omogućava učenicima da razvijaju znanstvene, digitalne i prirodoslovne kompetencije, kritičko mišljenje kroz opažanja i mjerenja u okolišu temeljem kojih rade na istraživačkim projektima.
Uz to, učenici će stvoriti nova prijateljstva, upoznati kulturnu raznolikost Europe, a istovremeno će razvijati svijest o važnosti očuvanja prirodnih resursa te važnosti održivog razvoja.
ICSE Science Factory
Cilj projekta je potaknuti znanstveno obrazovanje mladih i zajednice te povećati interes za STEM područja kroz suradnju škola, sveučilišta, istraživača i inovatora diljem Europe.
Tijekom projekta, za učenike i učitelje organiziraju se edukacije kroz radionice i predavanja.
Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 3
Cilj ovoga projekta jest učenicima približiti lektiru na zanimljiviji i poticajniji način primjenom suvremenih pristupa i metoda rada.
Takav pristup potiče veće zanimanje za čitanje te dublje razumijevanje pročitanih djela.
Na taj način lektira prestaje biti samo školska obveza te postaje prilika za osobni napredak, razvoj kreativnosti i jačanje kulturne i jezične osviještenosti.
Igrajmo se glagoljicom 5
Projekt se temelji na popularizaciji glagoljičke kulturne baštine i njezinu predstavljanju u širem slavonskom kontekstu.
Projekt razvija kreativnost, komunikaciju, timski rad i sposobnost rješavanja problema, uz uključivanje učenika s posebnim potrebama i darovitih učenika kroz individualizirani pristup.
Lektira bez papira 5
Projekt je usmjeren na razvoj čitalačkih kompetencija, kritičkog mišljenja i motivacije za čitanje lektirnih djela.
Kroz kreativne i interdisciplinarne aktivnosti učenicima se omogućuje dublje razumijevanje pročitanog te aktivno i stvaralačko sudjelovanje u procesu čitanja.
Bookmarks exchange project
Bookmarks exchange project organizira se svake godine u listopadu, u Međunarodnom mjesecu školskih knjižnica.
Projekt razmjene straničnika povezuje školske knjižnice širom svijeta jednostavnom čarolijom ručno izrađenih straničnika.
Učenici osmišljavaju kreativne bookmarkere različitih stilova i oblika, u skladu s temom Mjeseca i razmjenjuju ih s partnerskim školama.
Moja prijateljica knjiga
Projekt potiče usredotočenost na tekst i pažljivo čitanje, razumijevanje pročitanog, razvoj kognitivnih sposobnosti u primjeni znanja, istraživački pristup, suradnju i timski rad unutar skupine.
Cilj je poticanje čitanja, razvoj čitalačkih navika, poticanje samostalnog istraživanja i korištenja suvremenih izvora znanja.
Čuvanje povijesti
Svjedočanstva Domovinskog rata – učenici bilježe za budućnost.
Školske godine 2024./ 2025. pokrenut je projekt prikupljanja, dokumentiranja i snimanja svjedočanstava sudionika Domovinskog rata s područja Karlovačke županije.
Cilj projekta je trajno očuvanja autentičnih priča iz prve dok su sudionici Domovinskog rata još uvijek među nama.











