Projekti

Obavijesti

Erasmus +

Erasmus + KA210-SCH- + Mala partnerstva za područje odgoja i općeg obrazovanja: Projekt BETTER (BEtter Teachers and Trainers in CLIL in EuRope).

Osnovna škola Dubovac sudjeluje kao partner u Erasmus+ projektu BETTER (BEtter Teachers and Trainers in CLIL in EuRope) u okviru akcije KA210-SCH – Mala partnerstva za područje odgoja i općeg obrazovanja.

GLOBE program

Global learning and observing to benefit the enviroment.

OŠ Dubovac uključena je u ovaj program od 2004. godine. U RH uključeno je 110 osnovnih i srednjih škola.

OŠ Dubovac sjedište je Međužupanijskog vijeća GLOBE za Karlovačku, dio Primorsko-goranske i dio Zagrebačke županije.

Čuvanje povijesti

Svjedočanstva Domovinskog rata – učenici bilježe za budućnost.

Školske godine 2024./ 2025. pokrenut je projekt prikupljanja, dokumentiranja i snimanja svjedočanstava sudionika Domovinskog rata s područja Karlovačke županije.

Cilj projekta je trajno očuvanja autentičnih priča iz prve dok su sudionici Domovinskog rata još uvijek među nama.

Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 3

Cilj ovoga projekta jest učenicima približiti lektiru na zanimljiviji i poticajniji način primjenom suvremenih pristupa i metoda rada.

Takav pristup potiče veće zanimanje za čitanje te dublje razumijevanje pročitanih djela.

Na taj način lektira prestaje biti samo školska obveza te postaje prilika za osobni napredak, razvoj kreativnosti i jačanje kulturne i jezične osviještenosti.

Igrajmo se glagoljicom 5

Projekt se temelji na popularizaciji glagoljičke kulturne baštine i njezinu predstavljanju u širem slavonskom kontekstu.

Projekt razvija kreativnost, komunikaciju, timski rad i sposobnost rješavanja problema, uz uključivanje učenika s posebnim potrebama i darovitih učenika kroz individualizirani pristup.

Lektira bez papira 5

Projekt je usmjeren na razvoj čitalačkih kompetencija, kritičkog mišljenja i motivacije za čitanje lektirnih djela.

Kroz kreativne i interdisciplinarne aktivnosti učenicima se omogućuje dublje razumijevanje pročitanog te aktivno i stvaralačko sudjelovanje u procesu čitanja.

 

Skip to content