U sklopu obilježavanja Erasmus dana učenici 6. d razreda pokazali su kako učenje može biti zanimljivo, moderno i korisno kada se povežu različita područja znanja. Na satu Prirode primijenili su CLIL metodu (Content and Language Integrated Learning), koja objedinjuje učenje sadržaja nastavnog predmeta i stranog jezika.
Učenici su ponovili i proširili znanja o izvorima energije, vrstama energije i njihovoj pretvorbi, koristeći radne materijale i interaktivne igre na engleskom jeziku. Igrali su edukativne igre poput Memory, Tko je brži i Pridruži skupovima, kroz koje su razvijali:
• razumijevanje prirodoslovnih pojmova,
• stručnu terminologiju na engleskom jeziku,
• komunikacijske i suradničke vještine,
• logičko razmišljanje i snalažljivost u rješavanju zadataka.
Ovakav način rada učenicima je bio iznimno motivirajući jer su istovremeno učili, vježbali i zabavljali se, a znanje su primjenjivali na praktičan i funkcionalan način.
Nastavu je osmislila i vodila učiteljica Snježana Marković-Zoraja.
CLIL nastava dokaz je da učenje stranog jezika ne mora biti ograničeno samo na satove jezika – on može biti most koji spaja znanja iz različitih predmeta i razvija ključne kompetencije za 21. stoljeće.
Maja Lukić Puškarić




