U sklopu obilježavanja Dana Erasmusa učenici 7.c i 7.d razreda sudjelovali su u integriranoj nastavi koristeći CLIL metodu (Content and Language Integrated Learning). Na satu matematike istraživali su temu zbrajanja i oduzimanja racionalnih brojeva, no na poseban način – uz pomoć radnih listića na engleskom jeziku.
Primjenjujući znanje matematike i engleskog jezika istovremeno, učenici su aktivno učili kroz zadatke koji su zahtijevali razumijevanje matematičkih pojmova na stranom jeziku. Ovakav pristup omogućio im je ne samo uspješno savladavanje novog gradiva iz matematike, nego i unapređivanje jezičnih vještina poput čitanja s razumijevanjem, usvajanja stručne terminologije i komunikacije na engleskom jeziku.
Na ovaj način učenici stječu ključne vještine 21. stoljeća – kritičko razmišljanje, rješavanje problema, jezične kompetencije i suradničko učenje – što je u skladu s ciljevima Erasmus programa i suvremenim obrazovnim trendovima.
Ovo je još jedan primjer kako naša škola potiče inovativnu nastavu i međupredmetnu suradnju, te kako kroz Erasmus aktivnosti oblikujemo motivirane, znatiželjne i kompetentne učenike spremne za izazove budućnosti.
Nastavu je održala Kristina Fratrović.
Maja Lukić Puškarić





