U sklopu obilježavanja Erasmus dana učenici su sudjelovali u CLIL radionici na satu povijesti u kojoj su ponavljali i uspoređivali sadržaje o starijem i mlađem kamenom dobu. Kroz gledanje edukativnog videa i ispunjavanje radnog listića na engleskom jeziku, učenici su ponovili naučeno gradivo o životu, oruđu, hrani i naseljima ljudi u kamenom dobu.
Cilj aktivnosti bio je da se kroz učenje sadržaja iz povijesti istodobno uči i engleski jezik, čime se potiče primjena stranog jezika u stvarnim komunikacijskim situacijama. Takvim pristupom učenici razvijaju jezične kompetencije, kritičko mišljenje i vještine suradnje, što su ključne kompetencije 21. stoljeća.
CLIL pristup (Content and Language Integrated Learning) pokazuje kako učenje povijesti može istodobno postati i učenje jezika – zanimljivo, praktično i motivirajuće!
Voditeljica radionice: Maja Lukić Puškarić
Sudjelovali: učenici 5. a razreda
Maja Lukić Puškarić





