preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Uspjeh učenika

Raspored zvona

Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica
Anketa
Koji je tvoj najdraži blagdan?







Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1505714
Ovaj mjesec: 6658
Ovaj tjedan: 1339
Danas: 60
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

Novo u knjižnici
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ugroženi „ratnici“ iz divljine
Autor: Ana Sudarević, 20. 12. 2012.

Spoj engleskog i biologije dogodio se u knjižnici! Učenici 7. b razreda pripremili su izlaganja o ugroženim divljim životinjama upoznavši suučenike s njihovim osnovnim karakteristikama: visina, težina, prebivalište, prehrana... Također, upozorili su koliko ih ima u svijetu, objasnili zašto se smatraju ugroženima te dali svoje prijedloge kako im pomoći. A da bi usmeno izlaganje bilo zanimljivije i živopisnije, učenici su izradili interaktivne postere – glogove – pa smo dobili mogućnost da sve te životinje i vidimo i čujemo.

Do kraja sata učenici su sudjelovali u zanimljivim aktivnostima od kojih je najzabavnija bila otkrivanje "životinje u sebi".  Kviz možete riješiti OVDJE!


Spoj engleskog i biologije dogodio se u knjižnici! Učenici 7. b razreda pripremili su izlaganja o ugroženim divljim životinjama upoznavši suučenike s njihovim osnovnim karakteristikama: visina, težina, prebivalište, prehrana... Također, upozorili su koliko ih ima u svijetu, objasnili zašto se smatraju ugroženima te dali svoje prijedloge kako im pomoći. A da bi usmeno izlaganje bilo zanimljivije i živopisnije, učenici su izradili interaktivne postere – glogove – pa smo dobili mogućnost da sve te životinje i vidimo i čujemo.

Nakon izlaganja slijedila je igra krizić/kružić u kojoj se otkrivalo životinje, a potom su učenici otkrivali "životinju u sebi" rješavajući on-line kviz.

Na kraju treba spomenuti da je prezentacije i glogve, osim nastavnice engleskoga, pohvalila i nastavnica biologije.

Kristijan



Antonio



Veronika



Ivan



Sven



Dominik



Franko



Anja



Karolina







[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju