preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Uspjeh učenika

Raspored zvona

Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
Anketa
Koji je tvoj najdraži blagdan?







Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1483485
Ovaj mjesec: 1124
Ovaj tjedan: 1124
Danas: 33
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

NASTAVA NA DALJINU
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Utorak, 24. 3-2020.
Autor: Mirjana Petković, 23. 3. 2020.

Cijeli tjedan TV program će odgovarati i našem planu. Učenici neka gledaju emisije i rješavaju zadatke. Ukoliko imate neku veliku bilježnicu u koju bi mogli sve zapisivati po datumima bilo bi mi drago i lakše bih kasnije mogla imati uvid u rad . Iz matematike neka rješavaju zadatke redom .

Plan za utorak

PRIRODA I DRUŠTVO   

 Proljeće- vremenske prilike 

MATEMATIKA   

Množenje brojem pet 

HRVATSKI JEZIK   

 Vjesnici proljeća, T.Vrbanović, razumijevanje počitanog teksta 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

ENGLESKI JEZIK

Dragi roditelji,

prije nego što podijelim s vama što sam planirala za ovaj tjedan, željela bih reći kako se nadam da ste svi vi i vaši bližnji dobro nakon potresa. Isto tako se nadam da su moji učenici dobre volje i da im ovakav način rada nije pretežak.

Prošli tjedan smo ponavljali prethodno gradivo, a sada krećemo na novo gradivo, Unit 3, Lesson 1, Photos from Africa. Savjetujem da se koristi CD u prvom zadatku u udžbeniku, strana 55, oni poslušaju i ponove nakon što čuju zapis. Ako treba, pauzirajte nakon što čujete riječ ili rečenicu da stignu ponoviti. Potom trebaju spojiti te sličice koje imaju brojeve sa zadatkom 3. Neka pročitaju na glas rečenice, pomozite im s prijevodom ako ne znaju (udžbenik, strana 96 ima maleni rječnik s riječima iz te lekcije) i u kućice upišu brojeve.

Na idućoj strani je strip u kojem ima podebljanih rečenica, neka njih dodatno pročitaju. Ovo mogu poslušati, sami čitati ili čitati zajedno s Vama i prevesti kasnije. Neka pokušaju odgovoriti na pitanja u 5. zadatku. U kućici Remember imaju podsjetnik ovo što trenutno vježbaju – strukturu za 3. lice jednine koja glasi is (glagol to be (biti) u sadašnjosti) + glagol s nastavkom -ing. To se nalazi i u podebljanim rečenicama u stripu i u svugdje u ovoj lekciji, bitno da je tu strukturu što više ponavljaju i izvježbaju. U 6. zadatku neka spoje i po mogućnosti u bilježnicu zapišu te rečenice kako bi izvježbali pisanje.

U radnoj bilježnici imaju dvije strane, 58. i 59., u prvom zadatku trebaju zaokružiti točan odgovor, mogu ovdje i bojati sličice ako žele, dok u drugom zadatku trebaju ispisati već gore napisane rečenice na crtu tako da opišu tko se nalazi na slici. Također po volji mogu obojati. Također mogu izvježbati u Busy padu na strani 31 rečenice poredati po redu i ispisati, a uvijek mogu i pobojati.

Gradivo raspodijelite kako vama i njima odgovara, šaljem danas i za ponedjeljak i za četvrtak, tako da dobijete upute za cijeli tjedan. Svjesna sam koliko je ova situacija neočekivana i nova za sve nas. Naravno, za sva pitanja stojim na raspolaganju i spremna sam pomoći kako s eventualnim nedoumicama, tako i s rješavanjem zadataka, nemojte se ustručavati upitati ako je nešto nejasno.

Želim svima puno zdravlja, strpljenja i dobre volje i nadam se da ću vidjeti učenike što prije u klupama.

Srdačno pozdravljam Vas i moje učenike,

Petra Vinski.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju