KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Prirodu oko nas treba znati učiti i očuvati. Priroda se najbolje uči istraživanjem.
Učenici 4.a istražili su koji su životni uvjeti potrebni za rast i razvoj biljke i kako se treba brinuti za biljku da bi ona narasla lijepa i velika, a pritom nam dala i plodove.
Pokusom su zaključili da biljke trebaju određene uvjete za život i redovitu brigu.
Učenik 4.a razreda Luka Škrtić napravio je pokus vezan uz uvjete klijanja, rast i razvoj biljke grah, svakodnevno je vodio bilješke o svojim zapažanjima i na kraju donio zaključak.
O svom radu tijekom pokusa napravio je prezentaciju koju možete pogledati ovdje.