« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Dani kruha se već tradicionalno obilježavaju u našoj školi, a ove školske godine smo ih obilježili 16.10.2009. organizirajući integrirani nastavni dan pod nazivom Kak su kuhale naše bake.
INTEGRIRANI DAN PRATILI I SA SVEĆENIKOM RAZGOVARALI: Ivan Ivanković, Tea Šinković, Tara Štefanac, Iva Volović i Nives Markuš
Galeriju fotografija možete pogledati ovdje.
Svi učenici škole potrudili su se oko pripreme integriranog dana: neki su učenici zamijesili rezance i tijesto, globovci naše škole iscijedili su limunadu te skuhali kestene pa ih potom prodavali, a svi su razredi izradili plakate koji su bili izloženi u predvorju škole. Razgledavajući izložene plakate mogli smo svi nešto novo naučiti, tako smo uočili plakate koji nas uče kako izraditi kruh, plakate koji nas podsjećaju na zaboravljene plodove zemlje te saznali mnoge izreke o kruhu . Osim plakata mogli smo razgledati mnoge stare predmete koje su naše bake koristile u kuhinji, a učenici 4.d razreda u školu su donijeli marmelade od višnje, šljive i marelice. Učenici 8.b i 5. d razreda izradili su male knjige s receptima. Učenici razredne nastave prisustvovali su radionici u školskoj knjižnici koju je osim knjižničarke vodilo i nekoliko učenica predmetne nastave (7.c i 5. d razreda) koje su učenicima razredne nastave pročitale nekoliko prigodnih pjesama, igrokaz i jedan kraći tekst. Osim što su slušali, učenici su imali i zadatke: tako su učenici prvog razreda crtali jesenske plodove, žitarice, zimnicu i kruh, a učenici drugog i trećeg razreda slagali su poslovice o kruhu i potom o njima razgovarali. Učenici su bili oduševljeni radionicama u kojima je osim ozbiljnog rada bilo i puno zabave, smijeha i veselja.
Svaki je razred u školu donio pokoji kruh, pecivo ili kolač, stoga je svećenik naše župe dolazio u školu u 9.00 i u 15.00 sati kako bi blagoslovio sve što su učenici od hrane donijeli. Nakon popodnevnog blagoslova postavili smo svećeniku nekoliko pitanja:
Mi: Što nam možete reći o Danima kruha?
Svećenik: Prvi put Dani kruha su se slavili prije, otprilike, 15 godina. To je bilo veliko slavlje koje su slavile sve zemlje. Ljudi iz različitih krajeva skupili su se u nekom mjestu i donijeli plodove. Otkrili su baštinu koju smo mi vjekovima slavili.
Mi: Kako se obilježava taj dan u Vašoj crkvi?
Svećenik: Svake godine je istog dana, Nedjelja zahvale (25. listopada), crkva je na taj dan ukrašena. U prvom planu je kruh, ali mi zahvaljujemo na svoj hrani pa zato taj dan zovemo Nedjelja zahvale. Neki ljudi pa čak i djeca znaju donesti kruh koji blagoslovimo.
Mi: Koliko ljudi danas cijene kruh u svijetu?
Svećenik nam je na posljednje pitanje odgovorio jednom zanimljivom prigodnom pričom.
Svećenik: Neki je engleski novinar kupio kilu kruha za 3 funte i sjeo na ulice mnogih poznatih gradova. Prolaznike je upitao koliko bi radili za tu kilu kruha. U gradu Hamburgu ljudi su prolazili pokraj njega i ismijavali ga. U New Yorku ga je za isto pitanje policija odvela. U posjetu New Delhiju mu je više ljudi na to pitanje odgovorilo da su za kilu kruha spremni raditi 3 sata. Naposlijetku je došao u Nigeriju gdje su ljudi htjeli za taj kruh raditi cijeli dan. Samo to dokazuje koliko neki ljude cijene kruh, a neki ne.