« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 5. d i 6. b razreda zajedno sa svojim razrednicama, nastavnicom hrvatskog jezika te knjižničarkom posjetili su u petak 13. veljače Zagreb. Najprije su u Muzeju za umjetnost i obrt razgledali dvije izložbe – Rembrandt: Grafike te izložbu kućnih satova pod nazivom Udomljeno vrijeme. Slijedila je šetnja centrom grada (Masarykova ulica, Cvijetni trg, Trg bana Josipa Jelačića, Zrinjevac, HAZU, Umjetnički paviljon, željeznički kolodvor, KC Vatroslav Lisinski), a cijeli izlet završio je animiranim filmom Madagaskar 2 u Cinestaru Novi Zagreb.