« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
I u ovoj školskoj godini naša škola je uključena u u projekt „ŠKOLA ZA SVE uz pomoćnike u nastavi II“.
Projekt je financiran bespovratnim sredstvima iz Europskog socijalnog fonda. Voditelj projekta je Grad Karlovac.
Ovim projektom osigurava se financiranje troškova rada pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika za pružanje potpore učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama.
Specifični cilj projekta je pružanje potpore uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske i srednjoškolske odgojno obrazovne ustanove kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje.
Tijekom studenog, a u sklopu istog projekta, održane su manifestacije koje su obilježile 20.11. Međunarodni dan prava djeteta. Održani su roditeljski sastanci 17.11. i 21.11.2016. godine za roditelje učenika svih četvrtih razreda, a na kojima se održala radionica „Konvencija o pravima djeteta i u sklopu nje prava djece s teškoćama u razvoju“.
Istodobno su se održale radionice za učenike 5.A, 5.B i 8.D razreda na kojima se prezentirala Konvencija o pravima djeteta te održala radionica pod nazivom „Pronađite one kojima pripadate“. Cilj radionice je bio osvijestiti značenje svoje grupne pripadnosti-što znači biti uključen, a što ne prihvaćen u grupi, uvažavanje različitosti, razvijanje tolerancije.
Aktivnosti je realizirala defektologinja škole Snježana Žunac, koordinator projekta u školi, sa ciljem senzibiliziranja učenika i roditelja za inkluziju učenika s teškoćama u razvoju u redovni sustav te za prava djeteta koja proizlaze iz Konvencije.