« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U rujnu je organizirana studijska posjeta za nastavno i nenastavno osoblje Centra i šest partnerskih škola u specijaliziranu ustanovu Šubićevac u Šibeniku. Svrha studijskog putovanja bila je da se učitelji i nenastavno osoblje upoznaju s radom napredne specijalizirane ustanove, izmjene iskustva i primjere dobre prakse, upoznaju moderniziranu specijaliziranu opremu te prošire svoja znanja.
Specijalizirana ustanova Šubićevac posjećena je 23. i 24.rujna. Za sudionike su održane edukacije, koje su vodili četiri trenera iz Učilišta IDEM u suradnji sa stručnim osobljem Centra Šubićevac. Prvoga dana studijske posjete, edukaciju su vodili gđa Davorka Schmidt s temom „Uloga mobilnog stručnog tima i pomoćnika u nastavi u inkluzivnom obrazovanju“, gosp.Robert Cimperman s temom „Iskustvo preobrazbe ustanova s posebnim odgojno-obrazovnim programom u središta potpore redovnim odgojno-obrazovnim ustanovama”, gđa Ivona Šabarić Rubeša s temom “Razmjena iskustva prilikom izrade IOOP-a“ i gđa Vanja Marković s temom „Socijalno poduzetništvo-nova strategija strukovnog obrazovanja učenika s teškoćama“. Drugoga dana, četiri stručna djelatnika Centra Šubićevac prezentirali su sudionicima svoj rad, iskustva i primjere dobre prakse. Stručnjacima iz Šubićevca pridružile su se i dvije članice mobilnog stručnog tima koje sudjeluju u projektu, kojeg provodi Centar Šubićevac sa udrugom IDEM u dvije srednje strukovne škole.
Nakon edukacija i prezentiranja rada Centra Šubićevac, učitelji i nenastavno osoblje imali su priliku razgledati Centar te sudjelovati na nastavi i na dvije radionice, koje se provode kao priprema za samostalan život uz podršku u stambenim zajednicama; vezenje i izrada suvenira, poslovi održavanja okoliša i zgrade, poljoprivredni poslovi u stakleniku i održavanje čistoće zgrade. Sudionici su imali mogućnost upoznat se s modernom specijaliziranom opremom, pri čemu je na njih najveći utjecaj ostavio uređaj za neurofeedback terapiju.
Studijska posjeta trajala je dva dana. Na studijskoj posjeti sudjelovalo je 39 sudionika. Sudionici su proširili svoje znanje na edukacijama, izmijenili iskustva i primjere dobre prakse, upoznali se s načinom rada specijalizirane ustanove Šubićevac i načinom upotrebe modernizirane specijalizirane opreme. Studijska posjeta je bila od značajne važnosti za sudionike, a novo naučena znanja će pokušati primijeniti u svome svakidašnjem radu pri pomoći djeci s teškoćama.