« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Za učenike petih razreda organizirana je terenska nastava u Krapinu i Zagreb gdje su posjetili Muzej krapinskih neandertalaca i Arheološki muzej. U Muzeju krapinskih neandertalaca učenici su pogledali multimedijsku izložbu, a u Arheološkom muzeju Egipatsku zbirku.
U Muzeju krapinskih neandertalaca učenici su pogledali multimedijsku izložbu te, uz stručno vodstvo, dobili odgovore na pitanja Tko su bili ti ljudi stariji od gotovo 300 tisuća godina? Kako ih je otkrivala i tumačila znanost 19. stoljeća i što na početku trećeg milenija znamo o ljudima iz kamenog doba? Gdje je položaj neandertalaca na rodoslovnom stablu života? Posjet Muzeju završio je na autentičnim nalazištu Hušnjakovo brdo.
Posjet Arheološkom muzeju u Zagrebu obuhvatio je nekoliko cjelina: uz stručno vrodstvo, učenici su pogledali Egipatsku zbirku gdje su, između ostaloga vidjeli i Zagrebačku mumiju, te postav o kamenom i metalnom dobu; potom su sudjelovali u radionici pisanja hijeroglifa; također, u prostoru Muzeja organizirana je i nastava Hrvatskoga jezika.
Terenska nastava uspješno je realizirana, a svakako je posebna vrijednost činjenica da su viđeni sadržaji bili nadogradnja naučenom školskom gradivu.