« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Prošle srijede u našoj je školi održana interaktivna parlaonica na temu "Pomagač ili navijač". K nama su stigli učenici 7. razreda iz OŠ Grabrik te su odlučili preuzeti stranu "Pomagača". Na temelju stečenog znanja na prva dva dijela preventivnog projekta "Živim život bez nasilja" u organizaciji Ministarstva unutarnjih poslova i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, učenici su dali svoj osobni osvrt i argumente te su iznijeli svoja razmišljanja o pitanjima tolerancije, nenasilja i diskriminacije.
Pripremili su se i naši učenici koji su dobili onu negativnu stranu "Navijača". Iako sami ne vjeruju u prednosti navijača, bili su vrlo uvjerljivi.
Burno je bilo u dijelu gdje su pitanja postavljali učenici iz publike, kao i kada su suprotne strane imale po 2 minute vremena da "rešetaju" suprotnu stranu.
Publika je tajno glasala i odlučili su da su "navijači" bili uvjerljiviji.
Kraj parlaonice obilježen je porukama moderatorice Petre kojima je još jednom sve prisutne upozorila da se nasilje ne smije tolerirati te nas je podsjetila na znakove koji će otkriti da "nešto ne štima".