« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac provodi projekt „Svi za jednoga, jedan za sve“ u suradnji s partnerima: Grad Karlovac, OŠ Dubovac, OŠ Draganići, OŠ Dragojle Jarnević, OŠ Švarča, OŠ Grabrik i OŠ Turanj. Projekt sufinancira Europska unija u iznosu od 243.411,76 € iz Europskog socijalnog fonda kroz natječaj „Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav“.
Cilj projekta je doprinijeti poboljšanju života učenika s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji pružanjem izravne pomoći učenicima, edukacijom roditelja, nastavnog i nenastavnog osoblja te opremanjem sedam obrazovnih institucija specijaliziranom opremom.
U sklopu provedbe projekta Centar je organizirao četverodnevnu edukaciju za nastavno i nenastavno osoblje Centra i šest škola partnera. Prva dva treninga održana su 10. i 11. siječnja 2014. Teme treninga bile su Nove metode u radu s učenicima s teškoćama (10. siječnja 2014.) i Učenici s teškoćama u redovnoj školi – primjeri dobre prakse (11. siječnja 2014.), a oba treninga je vodila gospođa Davorka Schmidt, profesor defektolog i učitelj razredne nastave.
Na prvom treningu predstavljene su nove metode rada s učenicima s teškoćama, a 11. siječnja detaljno je razrađena razlika između prilagođenih programa i individualiziranog pristupa, predstavljene su vrste teškoća te didaktičko-metodički postupci.
Na trećem treningu, održanom 15. ožujka, predstavljeno je razlikovanje ADHD-a od nepažljivog i nemarnog ponašanja učenika, kombinacija ADHD-a s drugim teškoćama i utjecaj medikamentozne terapije. Također, naglašena je važnost suradnje roditelj / učitelj / stručna služba škole te su prikazani konkretni primjeri prilagodbe u nastavnom planu iz matematike, hrvatskog jezika i prirode i društva za učenike od 1. do 8. razreda.
Zadnji trening, na temu Govorno jezične poteškoće, organiziran je 15. travnja. Profesor Robert Cimperman upoznao je sudionike s vrstama govorno jezičnih poteškoća, obilježjima i specifičnostima te s njihovom zastupljenošću. Sudionicima treninga bio je također omogućen obilazak Centra i upoznavanje s radom osoblja, koje im je prenijelo svoja iskustva i znanja.
Kao rezultat provedenog stručnog usavršavanja 90 nastavnog i nenastavnog osoblja sudionici su upoznati s novim metodama rada, usvojili su metode prilagodbe i podrške za učenike u redovnim školama i u posebnim obrazovnim ustanovama, upoznati su s radom osoblja Centra i načinom korištenja specijalizirane opreme te su razmijenjena iskustva između škola partnera i Centra.