preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ŠESTAR

Priloženi dokumenti:
SESTAR-DIGITALNA BROSURA-1.pdf

ŠKOLA ZA SVE UZ POMOĆNIKE U NASTAVI

ŠKOLSKI OBROK ZA SVAKO DIJETE

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Arhiva dokumenata
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1820668
Ovaj mjesec: 4607
Ovaj tjedan: 1410
Danas: 289
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

Zbivanja u školi i oko nje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Treći i četvrti trening za nastavno i nenastavno osoblje u sklopu projekta „Svi za jednoga, jedna za sve“
Autor: Snježana Žunac, 7. 5. 2014.

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac provodi projekt „Svi za jednoga, jedan za sve“ u suradnji s partnerima: Grad Karlovac, OŠ Dubovac, OŠ Draganići, OŠ Dragojle Jarnević, OŠ Švarča, OŠ Grabrik i OŠ Turanj. Projekt sufinancira Europska unija u iznosu od 243.411,76 € iz Europskog socijalnog fonda kroz natječaj „Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav“.

Cilj projekta je doprinijeti poboljšanju života učenika s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji pružanjem izravne pomoći učenicima, edukacijom roditelja, nastavnog i nenastavnog osoblja te opremanjem sedam obrazovnih institucija specijaliziranom opremom.


U sklopu provedbe projekta Centar je organizirao četverodnevnu edukaciju za nastavno i nenastavno osoblje Centra i šest škola partnera. Prva dva treninga održana su 10. i 11. siječnja 2014. Teme treninga bile su Nove metode u radu s učenicima s teškoćama (10. siječnja 2014.) i Učenici s teškoćama u redovnoj školi – primjeri dobre prakse (11. siječnja 2014.), a oba treninga je vodila gospođa Davorka Schmidt, profesor defektolog i učitelj razredne nastave.

Na prvom treningu predstavljene su nove metode rada s učenicima s teškoćama, a 11. siječnja detaljno je razrađena razlika između prilagođenih programa i individualiziranog pristupa, predstavljene su vrste teškoća te didaktičko-metodički postupci.

Na trećem treningu, održanom 15. ožujka, predstavljeno je razlikovanje ADHD-a od nepažljivog i nemarnog ponašanja učenika, kombinacija ADHD-a s drugim teškoćama i utjecaj medikamentozne  terapije. Također, naglašena je važnost suradnje roditelj / učitelj / stručna služba škole te su prikazani konkretni primjeri prilagodbe u nastavnom planu iz matematike, hrvatskog jezika i prirode i društva za učenike od 1. do 8. razreda.

Zadnji trening, na temu Govorno jezične poteškoće, organiziran je 15. travnja. Profesor Robert Cimperman upoznao je sudionike s vrstama govorno jezičnih poteškoća, obilježjima i specifičnostima te s njihovom zastupljenošću. Sudionicima treninga bio je također omogućen obilazak Centra i upoznavanje s radom osoblja, koje im je prenijelo svoja iskustva i znanja.

Kao rezultat provedenog stručnog usavršavanja 90 nastavnog i nenastavnog osoblja sudionici su upoznati s novim metodama rada, usvojili su metode prilagodbe i podrške za učenike u redovnim školama i u posebnim obrazovnim ustanovama, upoznati su s radom osoblja Centra i načinom korištenja specijalizirane opreme te su razmijenjena iskustva između škola partnera i Centra.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju