« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici šestih razreda bili su 28. travnja na terenskoj nastavi u NP Plitvička jezera. Vremenski uvjeti prije početka nastave nisu bili obećavajući, ali ipak vrijeme nas je donekle poslužilo. Kiša nas je samo ispratila s Plitvica. Tijekom kretanja kroz park, učenici su imali terensku nastavu geografije, prirode, tehničke kulture i hrvatskoga jezika. Na stajalištima su mogli sudjelovati u eksperimentima u kojima su učenici GLOBE skupine pokazali metode mjerenja fizikalno-kemijskih čimbenika u vodi i u tlu prema GLOBE protokolima. Pratitelji učenika bili su razrednici: Miljenko Ožura, Marina Kosina, Antonia Colnar Mance i Snježana Marković-Zoraja. Kao dodatni pratitelj, pridružila se i prof. geografije Jasna Višnić.