« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Integriranim nastavnim danom Pjesma mlina zrnu rasula srce obilježili smo Međunarodni dan hrane i Dane kruha. Nastavne predmete svaki učitelj je prilagođavao, integrirao i korelirao s temom integriranoga dana.
Kreativnošću učenika i učitelja te različitim metodama, tehnikama i pristupima dobili smo cijeli dijapazon događanja: pričaonice, posjete pekarama, izradu kruha i krušnih proizvoda, plakate, upute za kuhanje tradicionalnih jela,radionice zdrave prehrane, primjenjivali upitnike o ishrani, pekli i kuhali kestene, pjevali i blagoslivljali kruh.