« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici šestih razreda obišli su Plitvička jezera u sklopu planirane terenske nastave povodom Dana planeta Zemlje. Iako je dan bio dosta kišan, mokar i blatan, to nas nije omelo da se dobro provedeno, puno šećemo i ponešto novo naučimo.
Dan je počeo vožnjom preko Turnja gdje smo od učenika-vodiča čuli najzanimljivije o Muzeju Domovinskog rata. Prvo stajanje bilo je u Rastokama. Kratko smo uživali u pogledu s vidikovca uz cestu te nastavili prema Slunju, Rakovici i Plitvičkim jezerima.
Na jezerima smo proveli 4 sata. Puno smo hodali, vozili se brodom preko Kozjaka, najvećeg jezera, preskakivali nabujale vode, išli preko uskih greda i "položenih ljestava" gdje je voda prešla razinu staza. Na kraju smo se vozili vlakom.
Na drugom pristaništu brodova u "slobodno" vrijeme, učenici su rješavali listiće sa zadacima iz prirode (Kopnene vode), matematike, engleskog jezika (Earth day). U sklopu nastave hrvatskoga jezika učili su pjesmicu Dobriše Cesarića Slap napamet i kasnije je krasnoslovili.
Moramo naglasiti da je razina vode bila prilično visoka, ali i da su učenici bili izuzetno disciplinirani.
Kako nam je bilo, možete vidjeti ovdje.