« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Županijsko stručno vijeće profesora biologije i kemije održano je u našoj školi u subotu 2. ožujka. Osim aktualnog zdravstvenog odgoja i tema usko vezanih uz struku, na Skupu je predstavljen i primjer korelacije nastave engleskog jezika, biologije i područja knjižničarstva. Profesorica engleskog jezika Tatjana Štanjer opisala je proces obrade teme „Ugrožene životinje“ u 7. b razredu, a posebna je zanimljivost svakako upotreba IT alata Glogster.edu. Naime, učenici su odabrane ugrožene životinje predstavljali pomoću virtualnog multimedijskog postera (Glog) koji su sami izrađivali pomoću on-line alata. Petoro učenika je na Skupu i prezentiralo svoje glogove, odnosno, predstavilo ugrožene životinje koje su istraživali. Na kraju je knjižničarka Ana Sudarević pobliže objasnila IT alat te naglasila da se kroz ovakvu suradnju potiču neke od najvažnijih pismenosti za 21. stoljeće: informacijska, digitalna i multimedijska.
Županijsko stručno vijeće profesora biologije i kemije održano je u našoj školi u subotu 2. ožujka. Osim aktualnog zdravstvenog odgoja i tema usko vezanih uz struku, na Skupu je predstavljen i primjer korelacije nastave engleskog jezika, biologije i područja knjižničarstva.
Bengalski tigar (Franko H.)
Profesorica engleskog jezika Tatjana Štanjer opisala je proces obrade teme „Ugrožene životinje“ u 7. b razredu, a posebna je zanimljivost svakako upotreba IT alata Glogster.edu.
Koala (Anja V.)
Naime, učenici su odabrane ugrožene životinje predstavljali pomoću virtualnog multimedijskog postera (Glog) koji su sami izrađivali pomoću on-line alata. Petoro učenika je na Skupu i prezentiralo svoje glogove, odnosno, predstavilo ugrožene životinje koje su istraživali.
Snježni leopard (Sven G.)
Vidra (Karolina B.)
Na kraju je knjižničarka Ana Sudarević pobliže objasnila IT alat te naglasila da se kroz ovakvu suradnju potiču neke od najvažnijih pismenosti za 21. stoljeće: informacijska, digitalna i multimedijska.
Panda (Dominik P.)