« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Europski dan jezika obilježili smo radionicama na satovima hrvatskog i engleskog jezika u šestim i osmim razredima te prigodnim izložbama. Učenici 6. a i 6. b razreda uspoređivali su engleski i španjolski jezik te naučili osnovne fraze i pozdrave na španjolskom, a cijela radionica protekla je u latino ritmu.
Učenici 8. a i 8. b su najprije otkrivali koju su jezici utjecali na hrvatski te na koji način, a potom su istraživali što je englesko u engleskom jeziku, a što je posuđeno iz svjetskih jezika.