« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Tijekom školske godine 2011./12. svi učenici VI.a razreda i nekolicina učenika VII.a sudjelovali su u projektu pod nazivom „Mala ornitološka škola“. Uz suradnju prof. Biserke Ćurčije i stanično vodstvo ing. Damira Kršića učenici su upoznavali ptice močvarnih, livadnih i šumskih staništa. Posebno su ih inpresionirale ptice grabljivice. Osim teoretskih spoznaja, učenici su imali i praktičnu nastavu gdje su sami izrađivali kućice za ptice i postavljalki ih u okolini škole.
Posebna radost je bila kada su uočili da su se u „njihovim“ kućicama ptice doista i nastanile.
Slijedili su i izlasci na teren, promatranje ptica dalekozorima i prepoznavanje vrsta prema glasanju .
„Šlag na kraju“ je bilo natjecanje u obliku kviza gdje su naši učenici odmjerili znanje su učenicima OŠ Banija, OŠ Grabrik i OŠ Dragojle Jarnević.
Obraz naše škole su branili Dora Bodrožić (VII.a), Marino Tropčić (VII.a) i Egon Neskusil (VI.a).
Do samog kraja imali smo izjednjačen broj bodova s OŠ Banija, a onda u „pripetavanju“ OŠ Banija je osvojila još jedan bod, a naša ekipa je zauzela 2. mjesto. Rezultat je iznimno dobar, a još je važnije da su naučili osnove ornitologije i da se samimogu uključiti u zaštitu čak 398 ptičjih vrsta koliko ih ima u našoj domovini.