« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Nekoliko učenika 7.a i 7.b razreda posjetilo je u pratnji svoje profesorice engleskog jezika Tatjane Štanjer i knjižničarke Ane S. OŠ Grabrik povodom Europskog dana jezika (26. rujna). Prisustvovali su višejezičnoj predstavi i tako obnovili i proširili znanje o europskim jezicima: engleskom, njemačkom, talijanskom i španjolskom. Izvođači, učenici škole domaćina, plesali su, pjevali i glumili, a škola je bila ukrašena prigodnim plakatima.
Europski dan jezika obilježava od 2001. godine, koja je odlukom Europske unije i Vijeća Europe proglašena Europskom godinom jezika. Cilj je Dana jezika jačati javnu svijest o važnosti učenja jezika, promicati jezičnu i kulturnu raznolikost Europe te potaknuti cjeloživotno učenje jezika.
S tim na umu i mi se priključujemo poliglotima:
Ja se zovem Lea.
My name is Viktor.
Ich bih Marko.
Yo soy Marcela.
Io sono Dora.
Un jam Maja.
Ich heisse Lucija.