« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Danas je za učenike 5. 6. i 7. razreda urednik Modre laste Borna Lulić održao radionicu Kako nastaje časopis. Pokazao je to na primjeru Modre laste, ali i potaknuo učenike na stvaranje školskog lista.
Lulić je uz prezentaciju prikazao put kojim nastaje Modra lasta, od postavljanja ekipe koja na tome radi, preko prikupljanja materijala, pa do lektoriranja i grafičkog dizajna.
Učenici 5.c i 6.c razreda nadovezivali su se svojim primjedbama i zaključcima. Čuli smo i nekoliko dobrih prijedloga za buduće brojeve.
6.d i 7.d razred imao je priliku naučiti ponešto o samopouzdanju. To je bila tema drugog predavanja i ponovo se vidjelo veliko zanimanje i želja učenika za napredovanjem.
U svakom slučaju ovo je bio dobar odmak od redovnih satova hrvatskog jezika, ali uz dobitak na širem polju što je neprocjenjivo za život.