« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U utorak 19. travnja učenici 6. b i 8. b razreda sa svojim su razrednicama odradili terensku nastavu u Zagrebu. Najprije su posjetili Muzej suvremene umjetnosti gdje su razgledali stalni postav Zbirke u pokretu. Slijedio je odlazak na jezero Bundek, a za kraj, pogledali su filmove Hop, tj. Oceanski svijet u Cinestaru.
Terenska nastava započela je u Muzeju suvremene umjetnosti gdje su učenici razgledali stalni postav Zbirke u pokretu. Mlade su im kustosice pokušale približiti ovu vrstu umjetnosti te ih upoznati s najznačajnijim djelima i autorima. Bilo je i prilike da i sami pokušaju kreirati umjetničko djelo!
Od svih eksponata, najviše ih se dojmio tobogan niz koji su se spustili na kraju obilaska muzeja.
Slijedio je odlazak na jezero Bundek gdje su učenici najprije prošetali šetnicom uz jezero, a potom se igrali i zabavljali na igralištu uređenom u stilu potopljenog gusarskog broda. Uživali su u svježem zraku, suncu i prirodi.
Za kraj, pogledali su filmove u Cinestaru – 6. b je gledao animirani film Hop, a 8. b dokumentarni 3D Oceanski svijet.
Ovako organizirana terenska nastava omogućila je korelaciju nekoliko nastavih predmeta: geografije, prirode i društva, biologije, likovne kulture, hrvatskog jezika, engleskog jezika te tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su na zanimljiv i zabavan način naučili nešto novo, tj. ponovili već poznato.