« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 5. c i 5. d razreda u sklopu nastave hrvatskoga jezika imali su mjesečni projekt o Japanu. Učili su što je haiku poezija, pisali haiku pjesme i proširili svoje znanje o zemlji izlazećeg sunca.
Ožujak je mjesec proljeća i poezije. Spojimo li prirodu i poeziju, dobit ćemo kratku pjesmu japanskog podrijetla - haiku. Sama tema pruža puno mogućnosti pa je na satu Hrvatskoga jezika nastao cijeli projekt o Japanu.
Nismo ni slutili da će Japan zbog potresa i tsunamija postati glavna vijest svjetskih medija. Radeći na projektu, naše pozitivne misli i molitve bile su usmjerene prema Japanu i japanskome narodu.
Nakon obrade nastavne teme o haiku poeziji iz čitanke, učenici su pisali haiku pjesme. Svoje radove zapisali su na male japanske zastave od kojih su napravili mobile. Istražili su i pokazali što znaju općenito o Japanu, jeziku i pismu, kazalištu, japanskoj kuhinji i ceremoniji čaja te na kraju održali radionicu izrade origamija.
Na satu su isprobali neka jela japanske kuhinje i pripremljeni zeleni čaj. Svoje uratke izložili su u predvorju škole.