« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U sklopu nastave prirode i društva, u utorak 22. ožujka 2011., učenici trećih razreda zajedno sa svojim učiteljicama obišli su najznačajnija mjesta u svom gradu. Posjetili su Gradski muzej, a potom ih je profesorica Ivančica Šebalj povela u šetnju karlovačkom Zvijezdom. Tijekom ovako organizirane terenske nastave, učenici su na zanimljiv način još bolje upoznali svoj grad.
Tijekom posjeta Gradskom muzeju učenici su upoznali područje Karlovca od prapovijesti do danas.
Početak šetnje po karlovačkoj Zvijezdi.
Ispred spomenika Žabi učenici su dobili zadatak da napišu sastav "Kako je Karlovac dobio spomenik Žabi?"
Nastavni dan završio je igrom u Šancu.