« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 6. a i 6. b razreda u pratnji svojih razrednica i knjižničarke posjetili su izložbu Ledeno doba?! u Galeriji Vjekoslav Karas. Upoznali su prapovijesnu floru i faunu te speleološke objekte poput nalaza špiljskog medvjeda i prvih tragova boravka ljudi u njima.
Učenici 6. a i 6. b razreda u pratnji svojih razrednica i knjižničarke posjetili su izložbu Ledeno doba?! u Galeriji Vjekoslav Karas. Upoznali su prapovijesnu floru i faunu te speleološke objekte poput nalaza špiljskog medvjeda i prvih tragova boravka ljudi u njima.
Prošetali su među sjenama zarobljenih životinja u „santama leda“, susreli se s vunastim mamutom i ostalim ledenodobnim životinjama.
Također su pogledali zanimljivu prezentaciju o spiljskom slikarstvu i uživali u ostvarenjima nastalima pred više od 15000 godina, a potom su sudjelovali u radionicu gdje su se i sami okušali u „spiljskom slikarstvu“ slikajući prapovijesne motive (životinje) koristeći ugljen i prirodne boje.