preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

ŠESTAR

Priloženi dokumenti:
SESTAR-DIGITALNA BROSURA-1.pdf

ŠKOLA ZA SVE UZ POMOĆNIKE U NASTAVI

ŠKOLSKI OBROK ZA SVAKO DIJETE

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Arhiva dokumenata
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1898650
Ovaj mjesec: 7345
Ovaj tjedan: 384
Danas: 31
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

Zbivanja u školi i oko nje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTWINNING PROJEKTI U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Autor: Ana Sudarević, 29. 9. 2021.

Članovi Čitateljskog kluba uključili su se ove školske godine u dva eTwinning projekta – Ljepota čitanja 2 i Pink Shirt Day. Ohrabreni pozitivnim iskustvima prošlogodišnjeg sudjelovanja, radujemo se što ćemo i ove godine sudjelovati u brojnim zajedničkim aktivnostima s projektnim partnetima, ali i u osmišljavanju i provedbi samostalnih aktivnosti. Osim Čitateljskog kluba, u pojedine aktivnosti uključit će se i ostali zainteresirani učenici škole, od 1. do 8. razreda.

Detalji na http://www.os-dubovac-ka.skole.hr/skola/knjiznica/


Pink Shirt Day = Dan ružičastih majica

Glavni cilj projekta je prevencija vršnjačkog nasilja i podizanje učenikove svijesti o nužnosti njegovanja nenasilne komunikacije, dogovora i suradnje poštivanjem pravila lijepog ponašanja. Osim toga, ciljevi su:

  • razvoj empatije, tolerancije, uvažavanje, prihvaćanje i poštovanje različitosti
  • razvoj ljudskih i moralnih vrednosti
  • razvoj IKT vještina, kreativnog mišljenja, likovnih i jezičkih vještina;
  • međupredmetno povezivanja nastavnih sadržaja i multidisciplinarni pristup u radu

 

Ljepota čitanja 2

Projekt je osmišljen s ciljem poticanja djece i mladih na čitanje u slobodno vrijeme. Aktivnosti predviđene projektom poticat će na čitanje djela koja nisu na popisu djela za cjelovito čitanje, razvijat će pozitivne stavove prema čitanju općenito, upozoravati na važnost čitanja u različitim situacijama i za različite potrebe.  Sudjelujući u projektu, učenici će bogatiti svoj rječnik, izražavati svoje stavove, osnažiti samopouzdanje te uvježbati usmeno i pismeno izražavanje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju