« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 6. d i 7. b razreda u pratnji svojih razrednica i knjižničarke posjetili su Zagreb.
Najprije su posjetili Tehnički muzej. Tamo su prisustvovali zanimljivom i poučnom predavanju u planetariju, a potom su, uz stručno vodstvo, posjetili rudnik. Na kraju su razgledali muzejske zbirke Transformacija energije te Prometna sredstva.
Nakon toga, slijedila je šetnja Gornjim gradom tijekom koje je nastavnica povijesti upoznala učenike s najvažnijim podacima i zanimljivostima vezanim uz Kaptol, Zagrebačku katedralu, Dolac, Kamenita vrata, Markov trg te Kulu Lotrščak. Šetnja je završila na Trgu bana Josipa Jelačića.