« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Nakon obradbe lektire došlo je vrijeme izrade slikovnica. Tako su učenici 1. b razreda izradili svoje prve slikovnice.
Na satu Likovne kulture oživjeli su početno slovo svojega imena te ga ukrasili, a nakon toga su crtali predmete koji počinju istim početnim slovom kao i njihova imena. Sat razrednog odjela bio je posvećen razgovoru o čuvanju slikovnica i poticanju čitanja tako što su učenici govorili koje su slikovnice već pročitali i što im se u njima svidjelo.
Na kraju je svaki „pisac“ prezentirao svoj rad i iskazao vlastito zadovoljstvo napravljenim.